Serieproductie / logistieke integratie
De klant aan wie u jaren terug geavanceerde technische apparatuur leverde, kan morgen bij u op de stoep staan met de vraag bepaalde componenten van dat product te vervangen. Hoewel de betreffende apparatuur inmiddels verder doorontwikkeld is, zult u toch aan die âoude vraagâ moeten kunnen voldoen. De klant is immers koning. Bovendien gelden er vaak serviceverplichtingen.
Het vasthouden van dit âlijntje met het verledenâ trekt een zware wissel op uw organisatie. Zo moet u reserveonderdelen (spare parts) voorradig houden die in de technologieĂ«n van vandaag niet meer gangbaar zijn. Daarmee ontkomt u er niet aan rond dit vraagstuk van veroudering (obsolescence) een beleid te ontwikkelen.
Dan is het goed te weten dat INNO u in deze instandhoudingsfase uitstekend van dienst kan zijn. Dat kan op het instandhoudingsvlak, bijvoorbeeld door adviezen bij component beschikbaarheidsproblemen. Maar evenzeer kan de ondersteuning van INNO betrekking hebben op de praktische gang van zaken. Zo is het aanmaken van reserveonderdelen voor INNO standaardwerk.